loading...
BenanaDL
فروشگاه سایت
فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet)



کیف پول آلوما والت اصل. قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب. کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار. ساخته شده از آلومینیوم با وزن بسيار سبک ...
کیف آلوما والت با شعار “راه حلی برای یک مشکل بزرگ” به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از آلوما والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید. از ویژگی های این کیف قابل شستشو و ضد ضربه بودن آن و همچنین مقاوم بودن آن در برابر نفوذ امواج و حفظ سلامت کارت سوخت و کارت بانکی شما می باشد که این مزایا باعث شده است آلوما ولت از سایر محصولات هم رده خود متمایز باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 19000 تومان

فروشگاه سایت
گوشی موبایل طرح پورشه
muhammadreza بازدید : 9 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Montague's Mount عنوانی اول شخص و horror بوده و استودیو  Polypusher Studios سازنده آن می باشد. داستان بازی درباره مردی است که فراموشی گرفته و در جزیره ای متروکه در ایرلند گمشده است او باید با حل معماها در این جزیره خود را از جزیره متروکه و ترسناک نجات دهد. برای مشاهده ی لینک های دانلود و تصاویری از محیط این بازی ترسناک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Montague's Mount PC-SKIDROW

 

Montagues Mount pc cover دانلود بازی Montagues Mount برای PC

 

muhammadreza بازدید : 6 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

در سرزمین های بسیار دور در جنوبی ترین نقطه ی جهان ،در شهر مقدس Yeroh یک شاهزاده خانم زیبا افسون شده بود ! او تمام عقل خود را از دست داده است .از آن رمان به بعد ایزابل یک قلب سرد و تاریک و یخ زده دارد. این ابتدای ماجرا است.کشت و کشتار در یک روستای دور افتاده کم کم آغاز می شود. در زمانی که دنیا در تاریکی کامل به سر می برد فقط و فقط نیرومند ترین قهرمانان می توانند دنیا را نجات دهند . در حالت تک نفره یا Single player این بازی وظیفه شما پایداری در مقابل شیطان می باشد . در حالت مولتی پلیر بازی نیز می توانید با حداکثر ۷ نفر از دوستان خود به بازی بپردزید . هیولا های شیطانی تشنه به خون شما می باشند پس هنگام مبارزه با آن ها تمام تلاش خود را بکنید . در این بازی حتی ۱ لحظه نباید شمشیر خود را از دست دهید ، زیرا در هر مکان خطری شما را تهدید می کند.

Iesabel PC-SKIDROW

 

Iesabel pc cover small دانلود بازی Iesabel برای PC

muhammadreza بازدید : 9 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

 

muhammadreza بازدید : 11 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

سخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …

Flashback PC-RELOADED

 

Flashback 2013 pc cover دانلود بازی Flashback برای PC

muhammadreza بازدید : 7 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

درباره ما
بروز ترین ها دانلود دنیا را برای شما در نظر داریم امیدواریم در راضی نگه داشتن شما موفق باشیم مدیریت بنانادانلود محمد رضا عظیم مزرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشترین دانلود شما در چه موردی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 2,778